Najčastejšie otázky

Odpoveď na najčastejšie otázky ktoré zaujímajú zákazníkov. Nájdete tu všetky dôležité informácie ktoré potrebujete vedieť skôr, než začnete nakupovať.

AKO SI VYBERIEM VEĽKOSŤ?

Pri každom produkte si môžete zvoliť požadovanú veľkosť. Ak vami požadovanú veľkosť nie je možné vybrať, znamená to že daný produkt sa v tejto veľkosti nevyrába. Veľkosti dámske a pánske sú označené písmenami (S,M,L,…atď.) a detské veľkosti rozsahom veku (3-4, 4-5, .. atď). Pre prípad, že si nebudete istí ktorá veľkosť je tá správna pripravili sme pre vás orientačnú tabuľku veľkostí.

Ako si tovar kúpim?

Vybranú veľkosť a prípadne farbu (tam kde je viac farebných variánt výrobku) si jednoducho pridáte do nákupného košíka kliknutím na tlačidlo „PRIDAŤ DO KOŠÍKA“ a pokračujete v nákupe. Presne ako v bežnej samoobsluhe.

Čo keď som nerozhodný?

Ak sa vám produkt páči, ale nie ste si istí že je to ten pravý, môžete si ho pridať do svojho zoznamu prianí (wishlist) jednoducho tak, že si kliknete na tlačítko s ikonou srdiečka. Všetky vaše vybrané výrobky si môžete neskôr pozrieť, vymazať zo zoznamu, alebo kúpiť.
Ak váhate medzi viacerými podobnými výrobkami a neviete sa rozhodnúť ktorý z nich je ten pravý, môžete si porovnať v jednej prehľadnej tabuľke viaceré produkty. Do tohto porovnávača si ich pridáte kliknutím na tlačidlo s dvomi šípkami. Potom si môžete v kľude vybrať ten najlepší z nich.

Ako môžem zaplatiť?

Keď je váš nákupný košík plný a chcete zaplatiť prejdete k Pokladni kliknutím na tlačítko „Skontrolovať a objednať“.
Môžete si vybrať Platbu online alebo Dobierku.
Platba online môže byť vašou platobnou kartou VISA/Mastercard alebo priamo internet bankingom z vašej banky. Momentálne naša platobná brána príjma online platby zo SporoPay, TatraPay, ČSOB, ePlatby VÚB, UniPlatba, Poštovú banku a VIAMO. Platobná brána vás prevedie celým procesom – pre vaše pohodlie nemusíte vypĺňať žiadne položky, všetko urobíme za vás.
Dobierku zaplatíte kuriérovi pri preberaní zásielky v hotovosti alebo platobnou kartou.

Ako mi doručíte môj nákup?

Tovar vám doručí kuriér spoločnosti Geis, prípadne mu tiež zaplatíte (ak ste si zvolili dobierku). Pomocou SMS vás bude informovať o čísle balíku, termíne doručenia a výške prípadnej dobierky. Môžete sledovať cestu svojho balíka online pomocou webu a v prípade potreby ho môžete presmerovať na jedno z výdajných miest Geis Point. Ich zoznam nájdete na webe www.baliky.sk Momentálne doručujeme na 58 výdajných miest na celom Slovensku. Váš balíček vás tam bude čakať 7 dní. Táto možnosť je pre vás výhodná ak si  nemôžete zásielku vyzdvihnuť na doručovacej adrese. Služba presmerovania na výdajné miesto Geis Point je pre našich klientov bezplatná.

Ako dlho to trvá?

Doručenie kuriérom Geis zvyčajne trvá do 48 hodín resp. dva pracovné dni od vášho nákupu. Táto lehota nie je garantovaná, ale kuriérom Geis sa ju darí plniť pri 95% doručení. V exponovaných obdobiach (predvianočný čas, výpredaje, atď.) sa môže doba doručenia predĺžiť. Záväzné lehoty nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach na našej stránke.

Čo keď si to rozmyslím?

do 14 dní máte nárok odstúpiť od kúpnej zmluvy a tovar vrátiť – my vám vrátime peniaze. Podrobnosti a podmienky odstúpenia nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach na týchto stránkach.